Home » »



nama  : Azmi Bin Suhaimy

umur  : 22 tahun

Hobi   : Apa2 sahaja yang online(terutama game          online),mancing

Status : Student

Kegemaran : sesuatu yang natural

Email :amycozzo@gmail.com

Family : anak ke-3 dari 3 orang adik beradik


Aku orangnya sukakan sesuatu yang baru dan agak pendiam(hehe)..tapi tetap mesra dengan kawan2 dan family..seorang yang suka berbisnes dan mempelajari sesuatu yang baru dalam dunia bisnes..tidak kiralah sama sama ada bisnes online atau offline..Forex adalah salah satu bisnes yang aku minat coz ianya menguji minda kita dalam menganalisa..walaupun aku bukanlah seorang pro trader tetapi alhamdulilah tetap dapat membuat profit seminima yang mungkin..

kehidupan aku sebagai seorang pelajar dalam bidang makmal perubatan kadang2 membuatkan aku bosan..huhu hidup yang penuh dengan membaca,membaca dan membaca..Dan korang yang pernah melalui ini pasti akan merasa benda yang sama melainkan korang memang suka membaca so rasanya tiada masalah..huhu

Aku bukanlah seorang yang sempurna,tetap manusia biasa yang tidak lari dari kesalahan...kehidupan aku dulu sebagai seorang mat Rempit membuatkan aku rasa bersalah. Dan sekarang aku cuba mengubah cara hidup aku untuk menjadi lebih sempurna..nie antara gambar2 aku masa rempit dulu


OK SEKARANG MASUK BAB FAMILY,

Ayah aku bernama suhaimy,seorang yang pendiam dan tegas...sentiasa memastikan anaknya hidup sempurna dan berjaya..tidak pernah memukul aku sejak dari kecil walaupun aku nie seorang yang nakal..huhu Ibu aku pula seorang yang penyabar,sentiasa memhami aku dan mengikut sahaja segala kehendak aku..walaupun pada mulanya dia tidak menyukai aku berjinak2 dalam dunia bisnes tapi akhirnya dialah yang paling support aku..besnye dapat mak camnie..hehe

Abang aku adalah seorang kelasi dan kerjanya sentiasa merentas lautan dan pelusuk2 benua yang ada..Dia sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak. aku amat rapat dengannya kerana dia memiliki minat yang sama iaitu memancing..hehe nie gambar masa abang aku kahwin



Lepas dia kahwin jer terus susah nak mancing sama2 ngan aku...huhu terpaksa la aku cari kaki2 mancing yang lain tuk melayan hobi aku nie..


Kakak aku plak seorang nurse..Dia pun ada minat yang sama dengan aku iaitu berbisnes..Aku respek ngan akak aku coz dia banyak bagi semangat kat aku untuk berbisnes..dia juga sudah pon berkahwin dan mempunyai 3 orang anak..nie gambar kt bawah nie antara anak2 buah kesayangan aku :



walaupun kadang2 diorang nie nakal tapi tetap menghiburkan hati aku..hehe


oklah aku rasa takat nie je yang aku nak gitau..kalau korang ade sebarang pertanyaan atau ingin bertukar2 url blog ngan aku bolehlah email kat talian yang dah disediakan kat atas..



Sekian,
Selamat berblog . . . . .

















Kongsi Artikel Ini :

2 comments:

Terima kasih kerana komen di sini (No Verify COde)

Recommend on Google
 
Support : Utama | Hubungi | Tutorial
Copyright © 2013. STORYAMY - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger