Home » , , , » Kenderaan pelik

Kenderaan pelik



Rodzilla adalah salah satu kenderaan  yang paling gila yang pernah dihasilkan oleh Brothers Blastolene (yang juga membuat kereta Tangki) pada tahun 2004, Rodzilla adalah sebuah kereta besar yang berdiri lebih dari 7 meter.

menyediakan otot untuk bergerak seperti kenderaan gergasi dan memutuskan penurunan 29,3 liter, mesin 12 silinder dari tangki-47 M ke dalam rangka. Bagi sebahagian besar orang ini akan lebih dari cukup, Tapi tidak untuk orang-orang ini, sehingga mereka menambah beberapa turbocharger. 

Rodzilla - di beri nama sempena pemiliknya, Rodney Rucker - berasal dari 1928 Studebaker. Di dalamnya terdapat empat kerusi balap.

MONTERSBIKE








Dibina di suatu tempat di Belanda, Monsterbike tidak sesuai mod yang paling praktikal, atau pengangkutan pantas.Ianya sangat lambat jika dibandingkan dengan orang yang sedang berjalan. Tapi biasanya ketika anda membawanya ke mana-mana,pasti orang akan secara  spontan bertepuk tangan, bersorak dan tawa.Ini adalah alat promosi peribadi terhebat!


HEMI TRIKE


The Trike Hemi adalah pemenang pertandingan yang diciptakan oleh Chrysler.Trike Hemi adalah mesin paling pintar dari 345 bhp V8 Hemi.

Trike Hemi mempunyai ruang untuk satu driver dan haruslah berani duduk di depan kerana trike ini memiliki kuasa motor yang sangat kuat. Kawalan  pada Trike Hemi dilakukan melalui Bar lingkaran besar(berbentuk stering) yang menghubungkan pegangan trike tersebut.

Antara ciptaan pelik yang mengikuti pertandingan Hemi V8 termasuklah mesin penghancur kertas, sebuah snowblower dan komidi put

Dan kat bawah nie antara kenderaan2 pelik yang lain :











Yang bawah sekali nie animasi jer..huahaha





!
Kongsi Artikel Ini :

4 comments:

Terima kasih kerana komen di sini (No Verify COde)

Recommend on Google
 
Support : Utama | Hubungi | Tutorial
Copyright © 2013. STORYAMY - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger