Home » , , , » Facebook Nak Close Server ?

Facebook Nak Close Server ?




Sekarang nie tengah hangat dengan isu bahawa  Mark Zuckerberg iaitu pengasas laman web sesawang facebook akan menutup akaun facebooknya tepat pada tarikh 15th March 2011. Ini pastinya membuatkan para pengguna facebook panik akan berita ini kerana majoriti daripada kita memerlukan facebook untuk berbual bersama rakan atau mencari kenalan baru. Mark Zuckerberg menyatakan dalam satu temubual bahawa dia sudah tidak tahan stress untuk menguruskan syarikat itu.

"Facebook has gotten out of control,” Zuckerberg was made to say in a press conference held outside his Palo Alto office, not. “The stress of managing this company has ruined my life. I need to put an end to all the madness.

SA rasa ini bukan khabar angin lagi kerana rata2 mengatakan bahawa Mark Zuckerberg memang sudah tidak tahan dengan pengurusan facebook. Sebelum ini pun beliau sudah melalui berbagai rintangan seperti di saman oleh rakannya sendiri. Berita ini pun sudah di keudarakan di suriaFM pada hari ini dan maklumat yang sama juga di berikan. Jadi kepada yang tiada akaun twitter tu cepat2 la yer register kat twitter kerana maybe selepas nie rakyat Malaysia akan layan Twitter plak..hik2

SA rasa Mark Zuckerberg memang betul2 dah gila kerana sanggup menutup laman web facebook walaupun nilai  facebook sudah mencecah 50 bilion.. Ini bukanlah satu nilai yang sedikit dan dari sini sudah nampak berapa menderitanya dia selama menguruskan facebook sampai sanggup meninggalkan aset yg berbilion tue. So rasanya memang patut pun dia close facebook tu dan bagi peluang kepada laman web sosial lain untuk meningkat naik.

Mark Zuckerberg juga ada berpesan "Jika anda ingin melihat kembali foto-foto anda, kami cadangkan anda men-download dari internet. Jika tidak , anda tidak akan pernah mendapatkannya semula "katanya... Ok lah rasanya sampai di sini jela SA na membebel. Semoga jumpa lagi pada entry akan datang :)


P/s : Kalau berita ini tidak benar sila marah kat laman web nie www.weeklyworldnews.com ..Jangan cari SA yer..hakhak
Kongsi Artikel Ini :

4 comments:

  1. close lah..lagi senang,tp takut gak nanti ada ramai yg bunuh diri..

    ReplyDelete
  2. @Piasara Bunuh diri yg bahaya tue..:)) tapi jangan risau sebab berita nie belum tentu kebenarannya..biasa la news..hehe

    ReplyDelete
  3. mungkin dah byk penyalahgunaan. nak wat camne an. xpela.. bawak sabo. :D

    ReplyDelete
  4. kalau betul pun dia tutup..sure2 ada company len yg akan amek alih punya.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana komen di sini (No Verify COde)

Recommend on Google
 
Support : Utama | Hubungi | Tutorial
Copyright © 2013. STORYAMY - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger