Home » , , , » Apa Benda Nie ???

Apa Benda Nie ???


Lama gak aku tak buat entry baru. Nie aku nak story sket,Sebab gambar kat atas nie la aku dok menyepi. Dalam beberapa hari nie aku rasa tak berapa sihat..Ada rasa macam nak demam,tapi bila pkir2 balik aku baru je lepas demam..erm...!! apa sebenarnya nie. . . Aku risau2 gak takut kena denggi,maklumlah skunk nie kan ngah musim denggi..Dan dengan selambanya aku buat rutin harian aku iaitu MAIN GAME. Tengah syok2 main game tiba2 jer badan aku panas semacam, Adeh!! napa pulak nie....!!

Aku pon dengan kelam kabutnye pergi mencari panadol..Alhamdulilah lepas jer telan jer panadol panas terus ilang..Malam itu aku tido lena sampailah satu masa kira2 pukul 3 pagi,badan aku tiba2 menggigil..Awww!! pehal lak nie..aku terus peluk bantal aku yang tak berapa wangi tue..

Besoknya aku bangun dan terus gi kuliah..masuk je kelas,cam biasalah duduk la ape lagi..tengah aku rilex2,aku terasa macam ade jerawat plak kat muka aku nie..Dengan selambanya aku pon 'tonyoh'..Baru jer aku sentuh sket dah pecah pastu kuar air lak tu..kulit kat tempat aku pecahkan tadi terkoyak..ish!! takkan jerawat pecahkan kuar air plak nie..AHHHH ! ! Aku dah mula pelik...

Petang tu, sampai je rumah aku terus tengok cermin.Nampak bekas luka tadi. .Pastu aku tengok kat tangan ada juga benda yang sama...takkan jerawat tumbuh kat tangan plak??penyakit baru pe??huhu Dan sampai la waktu malam tak berhenti2 tumbuh 'jerawat' di sekeliling tangan aku.

Pikir punya pikir akhirnya aku dapat 1 jawapan yang paling bernas ! Maka terungkailah segala persoalan aku selama nie... Rupa2nya aku kena      'CHICKEN POX ' ! ! !





Adoi ! ape la punya nasib...huhu Tulah masa kecik2 tak nak kena..Dah tua2 nie la baru nak kena.Terus aku cepat2 balik kampung..Punyelah segan nak menghadap orang kt bukit jalil dengan muka aku yang penuh dengan peledak..

Sampai je kampung malam tue aku takleh tido lak..berbisa rupa2nya chicken pox nie..Huh aku rasa cukuplah untuk sekali dan kalau di beri peluang kedua aku tak sanggup untuk menerimanya.. HAHAHA

Salam. . . 
Kongsi Artikel Ini :

7 comments:

  1. huhu , sian ... tyra pon belom kene lagi chicken pox ni . huahua . takotnyee

    ReplyDelete
  2. dh sembuh ke blum...kalu blum smoga cepat sembuh....hehehehe
    n jgn lupa jumpe doktor...

    ReplyDelete
  3. gua rasa ar kan..tuh bukan chcken pox..tuh ketumbit la bro..ketumbit boleh berada dimana2 yg lu tidak menjangkakan kehadiran beliau..ahhaha

    ReplyDelete
  4. @one2paii Awww! lu memang pndai bergurau..huhuhu

    ReplyDelete
  5. apekah?? betul ke chckn pox tue huhu

    ReplyDelete
  6. chiken pox ni...sy pnh kne ms drjh 6 :33

    ReplyDelete
  7. http://lh3.ggpht.com/_RVpTV2JOOxA/SzukjdxmdmI/AAAAAAAABg4/sdb28WKcUgQ/s128/t4belajarblogger86.gif
    cikenpox tuh...aduh..cepat2 sembuh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana komen di sini (No Verify COde)

Recommend on Google
 
Support : Utama | Hubungi | Tutorial
Copyright © 2013. STORYAMY - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger