Home » , , , » Gempak Blackberry Torch 9800 !!

Gempak Blackberry Torch 9800 !!



Assalamualaikum Semua . . . 

Hari nie aku nak cerita sket pasal kelebihan Blackberry Torch 9800 nie. Bagi penggiler handphone aku rasa berbaloi la kalau korang beli handphone nie..Jeng!Jeng!Jeng!


Kita lihat dulu model Blackberry Torch 9800 nie.Sekali pandang aku rasa korang dah jatuh cinta dengan i phone nie..hehe



Blackberry Torch 9800 ini akan dilancarkan oleh celcom pada 29 october ini.So kepada sesape yg berminat bolehlah dapatkannya pre-register di celcom dan menjadi antara yg terawal memiliki i phone nie...hehe


Ok sekarang kita lihat pula apa kelebihan Blackberry Torch 9800 nie ??


1) Blackberry Torch 9800 ini adalah smart phone pertama yang menggunakan ciri2 keyboard serta skrin sentuh bersaiz 3.2 inci HVGA. wOw ! best gler nieh. . .


2) Mempunyai penjimatan kuasa bateri dan semestinya ini yang dimahukan oleh semua pengguna kan?hihi tak la asyik kong je bateri ble dengar mp3 ye x ?

3) Kamera dia sama seperti smartphone lain iaitu kamera berisolusi  5P,auto focus berterusan,dan image stabilization ditambah 11 mode imej dan rakaman video resolusi VGA untuk memudahkan menangkap momen-momen spontan..canggih tuh..!!


4) Korang dengan mudah mendapatkan sambungan internet dengan menggunakan wifi tanpa menggunakan bluetooth dan blackberry ini mempunyai sambungan terus ke komputer.


5) Tentang memori pulak jangan cerita la,handphone sekarang nak mengalahkan komputer pulak dah..haha Memori dia sebanyak 8 GB dan boleh ditingkatkan ke maximum iaitu 32GB dengan menggunakan kad MicroSD


6) Bagi kaki2 tegar sosial facebook,twitter,buzz or lain2,Blackberry nie dah sediakan semuanya..Korang tinggal cari je dalam tue..Nak layan internet ke ape ke semua ada..I LIKE !!


7) Untuk melayar internet, Blackberry Torch 9800 ini ada kelebihan iaitu anda boleh membuka banyak pelayar internet dalam satu masa dengan menggunakan fungsi tab dan icon tanda untuk memudahkan lagi.Dan macam biasala fungsi bookmark ada disediakan di situ untuk memudahkan korang browser web yang korang suka.hehe



8) Accessories yang terdapat untuk Blacberry Torch 9800 nie ade banyak gak dan nie aku cuma tunjuk kan sedikit kat korang.


OK untuk melengkapkan lagi Blackberry Torch 9800 nie,aku cadangkan korang gunalah 
CELCOM EXEC 50 PLAN


Kenapa korang kena guna  CELCOM EXEC 50 PLAN ??

Antara kelebihannya adalah :

  • Kadar 15 sen jer untuk semua rangkaian
  • Hanya rm50 bayaran sewa setiap bulan(x berat sangat pon)
  • Automatik diskaun 30% setiap bulan
  • Dapat percuma Pelan Celcom Broadband Basic dengan kelajuan 384 kbps
  • Lagi banyak berbual lagi bertambah jimat (sesuai untuk kaki gayut)
  • Celcom adalah rangkaian yang terbaik berbanding rangkaian2 yg ada (time raya korang boleh nampak kelebihan celcom..hehe)
LAGI
DAN LAGI
JANGAN TUNGGU LAGI  !!  :p

TUNGGU KELUARAN BLACKBERRY TORCH 9800 OLEH CELCOM PADA 29 OCTOBER DAN JANGAN LUPA UNTUK DAPATKANNYA =)

INFO : Untuk ahli nuffnang yang ingin mencuba lucky untuk mendapatkan BLACBERRY TORCH 9800 ni bolehlah dapatkan info di NUFFNANG



Kongsi Artikel Ini :

4 comments:

Terima kasih kerana komen di sini (No Verify COde)

Recommend on Google
 
Support : Utama | Hubungi | Tutorial
Copyright © 2013. STORYAMY - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger