Home » , » Mati Hidup Kembali ?

Mati Hidup Kembali ?




Hari nie SA nak kongsikan 1 video yang SA rasa patut di kongsi kepada semua dan sekaligus dapat memperlihatkan kebesaran ALLAH S.W.T .. Kejadian ini bermula apabila 'arwah' disangka mati kerana beliau diyakini lemas di sungai Martapura.. Setelah di mandikan, di solatkan serta dimakamkan, dengan kuasa Allah, saudara dari mayat tadi mendapat mimpi melalui malaikat yang mengatakan bahawa 'arwah' masih hidup..


Kejadian ini berlaku di Indonesia dan nama 'arwah' ini dikenali sebagai Yadi dan kejadian ini memang berlaku di Kalimantan Selatan pada Jun lalu.. Jasadnya telah dikebumikan selama 8 jam sebelum digali semula dan bukannya enam hari seperti yang dihebohkan sesetengah pihak..


Mari kita lihat video ini dan sama2 lah kita mengambil iktibar dari kejadian ini



P/S : Lepas nie sebelum tanam kena pastikan mayat betul2 dah meninggal..hehe
Kongsi Artikel Ini :

11 comments:

  1. itulah kuasa allah

    ReplyDelete
  2. ishhhh....nasib baik la dpt mimpi tu..kalau takkkk...huuuu

    ReplyDelete
  3. Subhanallahhh..kuasa Allah, siapa yg dpt sangkal kan.

    ReplyDelete
  4. fuyoo~ berdiri bola roma cek.. huhuhu manusia pun ralat..

    ReplyDelete
  5. Allahuakbar... itulah kuasa tuhan sekalian alam. Awan pernah dengar cerita macam tu juga tapi tak tahu berlaku di mana. Meremang pula bulu roma ni nonton.

    ReplyDelete
  6. xbrani nk tgk video ni..huhu..thanx 4 visiting my blog ya..:)

    ReplyDelete
  7. tak berani tengok..

    well. nape SA tak sempat layan cite Korea?

    ReplyDelete
  8. @sha Coz masa lebih banyak untuk wat benda lain..hihi cerita korea dahla nk abiskan makan hari..haha

    ReplyDelete
  9. ehm takut lah nk tgk.. huhu. kuasa Allah tak boleh disangkal.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana komen di sini (No Verify COde)

Recommend on Google
 
Support : Utama | Hubungi | Tutorial
Copyright © 2013. STORYAMY - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger