Home » , , » Komen Korang Tentang Cikgu Shida

Komen Korang Tentang Cikgu Shida



Dalam kebosanan aku tinggal kat hostel sorang2 nie, tiba2 datang pulak idea nak menulis entry tentang CikShidaDariParit nie. Tadi aku ada terbaca artikel pasal dia tapi tak ingat pulak kat mane,so dari situ aku teringat yang Cik Shida nie pernah komen kat blog aku yang bertajuk Jaga aurat dalam facebook.



Nama Cikgu Shida nie aku rasa bukanlah sesuatu yang asing lagi kat Malaysia nie dan terdapat berbagai komen yang positif dan negatif yang diberikan oleh semua pihak. Kat facebook dia ternyata ramai yang memberi komen negatif dan dok maki2 pon ade.Tapi pada aku la, apa yang Cikgu shida lakukan itu semua adalah hiburan..Ternyata apa yang dikatakan oleh sesetengah pihak bahawa Cikgu Shida nie adalah tidak waras adalah tidak benar sama sekali. Cuba korang tengok video cikgu Shida kat sini, ternyata dia bercakap sama seperti orang yang normal. Mungkin aku tidak mengenalinya secara lebih mendalam, tapi naluri kita sebagai manusia dapat membezakan antara yang waras dan tidak waras.



Cuma aku ade  sikit la nk komen pasal Cikgu Shida berpakaian lelaki tu, sebab agama pun tidak membenarkan lelaki menyerupai wanita dan wanita tidak di benarkan menyerupai lelaki. Sedangkan memakai rambut palsu pun ditegah inikan pula yang lebih dari itu. Mungkin Cikgu Shida boleh menggunakan cara lain untuk mendalami sesuatu karektor tue(maaf kalau cikgu Shida baca dan kecil hati atas kenyataan ini).



Walaubagaimanapun aku respek kat video2 yang dibuat. Kesemua video yang dihasilkan ternyata melebihi puluhan ribu dan ada yang ratusan ribu. Ini adalah sangat menabjubkan bagi aku kerana tidak mudah untuk sesebuah video personal dapat menghasilkan view seperti itu. Biasanya kalau korang nak tengok video yang view macam itu kebanyakkannya video porn , muzik yang hanya di copy paste. Berbeza dengan Cikgu Shida yang menggunakan kreativiti dia sendiri untuk menghasilkan seni dalam videonya.



Orang yang komen terlalu negatif tue aku rasa lebih baik pikir balik, kenapa diorang tengok video dia ? jawapannya diorang mahukan sesuatu hiburan atau lawak dan ternyata diorang tertarik untuk melihat video dia tetapi selepas itu dok maki dia...tak suka its ok, jangan tengok !..Nak memberi komen biar yang membina..Komen secara berbudi bahasa dan bukannya komen seperti orang hilang akal. 

Sebelum aku terlupa, Nie nak promote kan blog Cikgu Shida yang baru2 jer dibuat.Korang boleh tengok blog dia kat sini  CikguShidaDariParitMimingArtVideo

Kat bawah nie antara video dia yang aku berminat


Dan video kat bawah nie pon antara video funny si cilik yang berbakat..hehe



Kongsi Artikel Ini :

8 comments:

  1. niy yg na sedih ni.. nape ta penah dga pasl ckgu shida niy???

    ReplyDelete
  2. "pernah dngr maggot terapi.. mai la tgk cni"

    ReplyDelete
  3. aar la syaz setuju..sape yg x suke dgn cikgu shida tu senang cite x payah la tgok video die..
    ha??x puas hati sgt buat video sendiri tgok org suke ke x video yg dye buat tu kann??..

    hehehe..emo la plak syaz ni..

    ReplyDelete
  4. @~SYAZ~ Hehe..betul3..bkn senang nk wat video pastu nk edit n then nk rmai view.. :((

    ReplyDelete
  5. seriusly, manusia suka mengkritik tnpa menilai dri sndri.. haih entahlah.. btw, xsgka CikguShida ni orang Perak.. saya baru tahu.. :)

    ReplyDelete
  6. kreatifitas yang jarang di miliki orang lain..

    ReplyDelete
  7. kekdg pk..rs agak memalukan gek nengok cikgu shida nie ha..sbb teman pun org perak hehehehe..malu beb sbb dia pki tudung, tp ade 1 video klip tu dia menari kaki dia dok atas katil sebelah..mcm terkangkang2 gitu hehehehe..tp janji dia bahagia udah lerrr...

    ReplyDelete
  8. @ShaZa's Hik2x.. kalu yg gitu SA no komen.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana komen di sini (No Verify COde)

Recommend on Google
 
Support : Utama | Hubungi | Tutorial
Copyright © 2013. STORYAMY - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger